when the title just dont exist.

jobbat på bra idag och tiden har typ flygit förbi - lite rikare, lite bättre. och ääääntligen har jag betalat uppkörningen. ska ner till banken och sätta in lite pengar också och betal uppskrivningen också, sen är jag så done som man kan bli. men jag fortsätter att dela ut pengar, känns jävligt gott när man jobbat ihop det själv och känner att man verkligen förtjänat det. ska mysa ner mig med älsklingen sen och se ett eller två avsnitt av one tree hill, packa lite inför imorgon och se om jag kan gå en timme tidigare eller inte imorgon. återstår att se! annars ska jag spendera en finemang helg som kommer bli toppen i kära hemstaden, malmö a.k.a bombcity. nej nu får jag cykla ner till banken...... eftersom min d-mma pojkvän tränar så får jag cykla racerfart ner själv, ensam, alone i mörkert...... kisses and hugs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0