winter is outside

ok.. varför har vintern helt plötsligt kommit nu då? duger det inte på julafton borde den inte vara här nu heller, rules are rules! ett finemang lov väntar på mig och det ska bli så underbart, känner att jag är i stort behov av det. ska ta mig rejäla sovmornar, njuta och bara allmänt mysa omkring och inte göra någonting. men innan det fin förtjänta lovet är det lite jobb imorgon och på fredag sen såå. har sett massvis av nya one tree hill avsnitt och vad mer kan jag säga som ni inte redan vet? JAG ÄR KÄR OCH JAG ÄLSKAR DET! ♥
kanske lite sömn vore inte helt fel nu, tidigt jag vet, men jag är fan trött!
utan en pojkvän också, men jaja!
ciao.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0