ge mig ett skott och jag ska använda det väl.

fan vad arg och irriterad jag är.
vill bara skjuta människan, att stå och klaga på mig när jag själv sitter här, granskar och vakar och ser att den gör exakt lika "fel". jävla -tlä--i-ng! (ja, ursäkta min ordval) men det är fan inte ok någonstans att göra såhär.
ska se till så den människan får lite tid så den kan få förklara ett och annat, annars är det finito, adios, byebye biatch!
vill bara meddela också ifall det är något ni behöver hjälp med kanske på facebook, eller övrigt med internet och datorer så är jag numera expert med tanke på mina ÅTTA JÄVLA F-TT TIMMAR FRAMFÖR F-TT DATORN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ungefär såhär är jag typ, ge mig hammaren också så ska jag visa vart skåpet ska stå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0