so much, so little.

tjenare onsdagen.
jag var gladeligen hemma vid elva, slänge i mig lite mumsigt att äta och fick dra och träna ett pass också.
tränade med emelie och fick lite trevligt prat sällskap.
la mig lagom gott i sängen sen och gjorde mig ett försök på att måla franskmanikyr med orange.
har även bokat en spraytan den 19 mars.
vill verkligen se om det fungerar, hur bra det håller och allt sådant, så fall i fall det är dåligt väder mot balen och studenten så tänker jag ha en tid där så man inte är alltför blek. ska bli spännande att testa, ska ta lite för och efter bilder också.
har även fått reda på att malmö familjen kommer upp på lördag och oj vad vi ska gosa sönder, lovat mattias en klippning också..
nej, nu väntar jag på min fina pojkvän så vi kan gå en runda.
åååååååh, nästan så att jag lömmer ju. GREYS ANATOMY IKVÄLL, DUBBELAVSNITT..
jag ska gosa med lite melon framför det.

måste bara säga också att av någon konstig anledning ska vi ha rotmos hemma? ok...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0