b o y f r I e n d

- om kärlek vore olagligt så hade jag varit dödsdömd.

den 5 mars 2011 så mötte jag den mest underbaraste personen i hela mitt liv.
att sen äntligen få kalla dig för min alldeles egna, den 22 juli 2011 var något av det bästa som har hänt mig.
aldrig trodde jag att jag skulle hitta en sånhär underbar människa, att få dela allt med dig är något av det bästa jag vet. så stora planer om framtiden som du och jag har är något jag hoppas blir till verklighet snart, att få veta att jag ska ha resten av mitt liv med dig är fantastiskt, att få veta att dela en underbar framtid med dig lyser upp hela mitt hjärta. Varje gång du rör vid mig så pirrar det till i hela kroppen och jag är fortfarande som nykär.
jag hoppas att alla kan få känna så som jag känner med dig.
det går inte ens att beskriva den känslan som jag har varje dag i din närhet. att få sova bredvid dig är bland det bästa som finns, att veta att jag alltid ligger trygg i din famn, att veta att du alltid lägger armarna om mig så jag kan somna som bäst, att få dina kyssar på morgonen innan jobbet.
jag kan inte ens tänka mig ett liv utan dig, det finns inte i mina tankar, det finns inte på denna jorden.
du är mina lungor, jag behöver dig för att överleva, du ger mig syre.
att få ha dig som pojkvän är en obeskrivlig känsla.
du är min föralltid, du och jag.


" Det vackraste jag vet
är att se dig när du sover
du ligger här bredvid
och jag känner hur du andas
att älskas utav dig
är det vackraste för mig

lycklig för att du finns till
stunder av lycka
att bara ha varann "





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0