g l a d

jag är en glad tjej.
beroende på mitt senaste inlägg också, och livet är bara just nu underbart.
studenten närmar sig, jag och älskling är lyckliga, alla mina nära och kära är runt om mig, solen skiner och allt.
inte alls många veckor kvar nu och det känns sååå bra.. dock är jag stressad med min egen balfrisyr, emelies och klaras.. jag har inte fått prova min balklänning ännu, men tror den kommer bli super fin.
hoppas verkligen bara andreaz verkligen vill gå med mig nu, ska betala nästa vecka. (vore som en dröm)
annars så har jag bjudit in mig själv på ett barnkalas på lördag, ska nämligen upp och hoppa på en polle. 
och nu på onsdag ska jag och älskling på lägenhetsvisning, på en sååååå fin lägenhet (på bilder iallafall)
hoppas ingen annan vill ha den och att andreaz bara blir totalt kär i den så vi äntligen kan få något eget, hur underbart hade inte det varit då. gud, vilka drömmar man har! men hoppas de blir till verklighet.  
älskar verkligen livet med den mannen, planera middagar och inköpslistor, laga mat, slappa framför tvn ihop och allmänt ha ett eget liv, dock så skrämmer allt mig en liten aning också. livet är läskigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0