h a p p i i i y y y

som sagt allt närmar ju sig. och jag är så glad, så kul att öva på balfrisyrer, testa klänningen steg för steg, förbereda och diskutera en massa, man blir på så bra humör.
håller alla mina tummar och tår för att babe uppfyller min önskan om balen också.
annars så lever livet, det är fest hit och dit.
var på holje i helgen och faktiskt ganska så kul, roligaste på förfesten dock som vanligt.
imorgon är det dags för en liten klassfest där vi också ska klä ut oss lite, dock blir inte jag så värst utklädd mest färgglad bara och sommrig.
jag och babe var och kollade på en lägenhet igår som var så fin så fin, så nu håller vi tummarna för att hon vill sälja den till oss och ingen annan! tycker alla andra kan hålla tummarna också.
nu ska jag se ett avsnitt av greys anatomy och sen mot pojken. lots of love.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0