i like it here.

godmorning sunshine.

är ganska så långledig just nu vilket är underbart, varit ledig sen i onsdag och fram till söndag.
och vi girls gjorde helt rätt med lite grillat och en liten utklädnings fest, jag försökte mest vara så färgglad som möjligt och det gick väl helt okej ändå. igår mös jag och älskling bara inne i stan, då JAG viktigt att det är JAG som bjöd på middag, jävla svindyr middag också... haha! men det är han värd så mycket som han gör för mig den fina killen. nu ska vi snart gå ner till banken för att ha möte om lån av pengar, därefter slänger jag mig på lure för att ringa till mäklaren, så förhoppningsvis får vi reda på idag om vi får lägenheten eller inte.
HÅLLER SÅ HÅRT I MINA TUMMAR! kommer bli grymt underbart att flytta då, mitt alldeles egna (andreaz)
ikväll ska vi grilla med mamma och havanna, super gott. blir nog lets dance och lite efterrätt här också har jag bestämt helt själv! men en solig promenad ska nog jag och babe hinna med också, kanske en körning till båten med. ha en fin fredag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0