it's just rolling.

allt bara rullar iväg, livet bara rullar iväg typ.
och jag bara längtar efter mitt drömliv, vill ha allt som jag önskar mig med fina andreaz.

är ledig idag, imorgon och på torsdag så bara skolan på fredag då jag har miljoner saker att göra.
ska snart ta en promenad och gå och möta upp richard för att sen vara hemma tills andreaz kommer hem..
richard har även skrämt upp mig den jävlen.. han och hans kompisar har besökt "mentalsjukhuset" i broby, osvosvosvosv, iallafall har han tagit bilder där och fått med två jävla spöken på bilderna.. hur sjukt är inte det då? hatar sådant! det finns liksom inga förklaringar.

ikväll ska vi laga en god shepard, mysa och ha det bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0