so many feeling, so little time.

i'm so happy, i'm so glad.

tiden bara rullar iväg, (och ja jag skriver väl det i alla inlägg) men den gör faktiskt det..
Redan på torsdag så flyttar jag och babe, ska bli så skönt och roligt. men är så stressad och det är så miljoner många saker men behöver som man inte tänker på.. så ganska jobbigt också.
balen är om EN vecka, helt sjukt det också. ska nog ner och testa min balklänning senare idag.
ikväll ska även jag och babe kolla ikea på internet, skriva ner de exakta sakerna som vi ska köpa på lördag osv.
och det är 17 dagar till studenten bara, herregud asså, herregud säger jag bara!
nej, lite smått stressad är man allt. men så det ska vara, underbart.
nu ska jag fortsätta att packa, har kartonger överallt här i rummet.. ska ha med så mycket tydligen från ETT LITET rum....... ok!
ciao amigos.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0