when everything feels greate.

allting rullar på så finemang, nästan för bra ju. jag och älskling har fått en lägenhet, eller köpt rättare sagt, så ett datum är satt den 1 juni, bara två veckor kvar ju.
var på IKEA igår och fick med oss lite hem, jag ville dock ha med mig massor av mer, men vi ska ner till malmö nu till helgen så då ska vi ta ett besök då också och jag ska försöka få min vilja genom lite mer.. hihi.
Andreaz fick faktiskt bestämma iprincip allt sist vi var där så.. haha, lite har väl jag också rätt till?
har haft en fin långledighet och denna veckan går jag i skolan två dagar också typ, känns så skönt.
äntligen är det fint väder också så jag ska bli bästis med solen så jag kan få färg till studenten och balen, så snälla gud, pissa inte eller starta ett bråk!
ska slänga mig i sängen med andreaz nu, mumsa i oss lite glass och kolla på big brother ikväll då alla är nominerade, spännande!
hejdå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0