everything and nothing

Hallå.
 
denna veckan är helt underbar, har saker att göra varje dag så det är helt underbart!
julen bara närmar sig med stormsteg och jag har kommit fram till att mina favorit månad under hela året är faktiskt december! den innehåller ju ändå allt man bara kan tänka sig, god mat, kärlek, vänner, närhet, fest, gåvor, snö, kallt så man måste kurra ihop sig och mysa med någon, alla är glada och vänner! inga andra månader som har allt det egentligen!
håller iallafall på med att ändra väldigt mycket i lägenheten, dels ska den fan saneras (inte ordagrant fast det borde den göra från alla spindlar, jag älskar lägenheten just för att det inte finns spindlar, men nejdå i vår lägenheten bor tydligen alla jävla idioter!) städas, julpyntas och sen håller jag även på att ändrar om lite på grejerna, små saker som att ändra krukor osv som gör så stor del, vitlaserar hyllorna på toa, skostället och där man hänger ytterkläderna, håller tummarna på att det blir lite ljusare och mycket finare! vill börja ha den romantiska, lantliga och slitna stilen! helst i ett hus dock, men detta får gå. ps. bilderna från igår var på allt ändrat i lägenheten än sålänge!
ser fram emot helgen också, kanske lite nervös ändå fast har inte tänkt på det så mycket!
ska nämligen passa min lilla nelliefis från lördag morgon till söndag eftermiddag! så nu jävlar provar vi på att ha ett barn jag och min fina sambo! kommer gå finemang.
ullared väntas den 3 december med, ska försöka handla alla mina julklappar där för en bra summa, sen blir det även en ullareds tripp den 17 december sen med babe och hans syster så då blir det julklappar för hans del och mer saker till hemmet som man kan behöva, duschdrapperi, lampor och sådant!
sååå, cassandra brukar klaga på att jag skriver så korta inlägg så därför läser inte hon, men denna gången är det väl bara hon som orkar läsa? haha!
såå, med detta sagt så är mitt liv bra iallafall!
50, FEMTIO dagar kvar till egypten med! lots of love.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0