måndag.

och jag är klar med mina 6 veckor på coachingen, och ska nu bara gå 2 dagar i veckan..
så är ett stort steg tillbaka i arbetslösheten..
jag söker så mycket jobb så det knappt är sant, men ändå får man inte ens ett jävla svar från dem!
kan inte typ några tusen få sparken eller typ "försvinna" så jag kan få ett jobb, ta en tidig pension!
iallafall beställde ju min FINA nyårsklänning, ja den kan ju slänga sig i väggen! ful, ful, ful och koooooooooort?
rea också så ja den får väl pryda min vägg istället..
är redan rastlös, och MÅSTE ha ett jobb..
vad ska man göra egentligen? är ute och besöker varenda ställe, perfekt cv och gud vet allt! anstränger mig verkligen, men ingenting hjälper ju! snart får jag väl börja jobba med cassi istället, sätta på mig anticimex ställ, handskar osv... då ska jag nog klara mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0