happy birthday again!

idag är det dagen det vankas kalas!
och jag bokstavligen talat älskar kalas, kalas mitt i veckan är dock det bästa.
är bjudna hem till cassandra på kalas idag, så ska snart börja göra vid mig lite så man ser någerlonda ut
och sen promenerar jag dit lite tidigare för att leka lite med mina två favoriter!
ska bli mumsigt att få god mat och efterrätt.
spenderar mestadels av min kväll där, kan bli någon träff med mina favvo tjejer sen också. får se vad
kvällen leder till.
har ju fått en jävla förkyldning också helt plötsligt... kul ju!
jag och andreaz är sjuka varannan vecka och går om varandra, så snart har vi ju inte pussats på ett år för fan! skämt o sidor.
annars helt underbart väder, med kylan i solen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0