let the days go a little faster.

åh ibland vill jag bara att dagarna ska gå lite snabbare, så himla drygt att sitta här varje dag när man inte gör något vettigt alls.. kommer inte närmare mina tankar om vad jag ska göra med mitt jävla liv heller?
ibland är här dock väldigt bra föreläsningar, när jag kommer själv på vilka personer som är viktiga och vilka mina förebilder är.
igår åkte jag, matilda, cindie och antonia till karlshamn för att lyssna på lärlingsutbildningar i danmark som jag är eller kanske var ganska sugen på.
isåfall att utbilda mig till kosmetiker som är på 2 1/2 år..
jag och matilda var inne och försökte att läsa om det och hitta en skola, men det var ju ganska svårt.
vilken tur att google translate kan översätta en bra del åt en iallafall.. har mejlat skolan och även han som föreläste igår så nu får vi se vad dem svarar, för vi är som två jätte stora frågetecken och har miljoner frågor..
så just nu känns det som att det inte kommer bli någon utbildning, så inget här i livet kommer väl bli som man väl vill.
just nu hade jag velat ha ett par dagar lediga så jag kunnat åka ner till kära malmö-familjen, börjar sakna dem lite nu.


Kommentarer
Anonym

Kom du bara :)

Svar: är sååååå sugen ändå ju..
Cornelia - wort following!

2012-10-16 @ 12:09:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0