LÖRDAG!

så, en härlig regning lördag har oss kommit..
igår var det bara mys på schemat för mig och min sambo, åt super god middag.
sötmarinerad fläskfile (eget påhitt), morfars potatis och holiday dip, sjukt goda kombinationer
och halv åtta hade inte haft en chans! lite efterrätt fick det också bli till x-factor, doppa banan i choklad. MUMS!
 
nu går vi här och yrar omkring jag och babe, gör vid oss lite smått och ska snart gå och handla.
ikväll blir det faktiskt festligheter och det ska fan bli as kalas, sist jag festade drog jag med mig ulrik hemma idag ska jag undvika honom, ska dumpa honom och begrava honom! hehe!
kommer bli en toppen kväll med god dricka iallafall, längtar efter en varmoboy med mintu i, en p2 och kanske en lite shot? jajamen! här kommer vi bellas och ser vad ni går för.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0