feel nice

åh vad skönt med sovmorgon.. ja, jag är arbetslös men jag "jobbar" som moster ändå, haha! älskar oftast det om man inte har en dålig dag vill säga, eller om inte barnen har en dålig dag..
cassi och nellie var här precis och de kommer snart igen, ska se om vi kan få ordning på våra jävla lampor, vill till ikea med och handla lite nya fina saker. funderar på ett besök nästa vecka. vi har fått upp ljuslyktor på väggen iallafall, så mys belysning nu till hösten och vintern är redo. flyttade även sängen så den står framför sängen, underbart vilket härligt utrymme vi fick men vetifan om det blev så jävla snyggt.. orkar inte flytta tillbaka den nu heller så. precis städat hela lägenheten också, ska byta foto i en ram och se om cassi kan skruva upp den också. tur man kan 'anställa' folk så man bara kan peka lite här och där.
märker ni att jag vill att ni ska säga hur duktig jag är? framförallt vill jag att babe ska komma hem och krama ihjäl mig för att jag är världens bästa flickvän.
ps. ska laga köttbullar, sås och potatis i med och som jag längtar asså, helt sjukt haha! så bli super gott. 'hoppas som på ikea', haha!

kisses and hugs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0