life is a mysteri.

hallådär.
 
har aldrig någonting vettigt att skriva så blir att man slutat blogga totlat nästan.
jag är arbetslös, tog studenten i somras, blir snart 19år, lyckligt förälskad och sambo med Andreaz, bokat resa precis, och ska gå på lite möten om jobb.. så ligger mitt liv till just nu.
 
befinner mig nere i min kära hemstad just nu, willes första dag på dagis idag och sen ska vi upp till stan för att kolla läget, och kanske spendera en eller två kronor.
skulle gjort min dag om där var en massa massa rea på fin fina kläder ju.
annars så rullar livet på bra, trivs med allt och alla i min omgivning och längtar tills hösten och julen nu, även till januari då vi besöker egypten och till mars!
 
mitt liv är ändå bäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0