malmöstad!

rebecca och william har precis kommit hem från dagis, den lille sötis pojken som börjar bli så stor.
ska ta tåget halv fyra idag, så jag är hemma vid lite i fem. ska bli skönt att få komma hem till min fin fina pojkvän! lite god middag ska stå på bordet och en riktig myskväll har jag bestämt mig för. Dels har jag fått en trist förkyldning från william som i sin tur från nellie antar vi, blir väl så när jag är så barnkär.
har ändrat lite på min blogg som ni ser, är ju inte så värst nöjd men vafan efter att ha haft samma ett år typ så är det väl dags att ändra, ska nog göra en ny header också. menmen!
hittade också en "frågesak" som jag svarade på 2010 så tänkte jag skulle lägga in den igen och svara på lite frågor, alltid lika kul och spännande!

ha det finemang. xoxo, CK!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0