måndag? tisdag? onsdag? juste!

vad är det för dag?
 

jobbigt att alla dagar går så snabbt och ändå gör jag ingenting, fast jo jag gör ändå ganska mycket. eller mer än vad en normal arbetslös människa gör iallafall.
passar nelliefisen ganska så mycket, jobbigt men hon är ändå så charmig och söt att man ändå vill.
väntar annars på att jobbcoachen ska ringa mig så jag kan börja gå dit, kanske fixa en praktikplats och komma framåt i livet lite. blir kanske även ännu mer extra knäck på salongen när ägaren kommer hem från sin semester.
hade varit underbart att få ett heltids jobb där, helt perfekt! enda salongen jag någonsin trivts i och det är så otroligt viktigt inom detta yrket.
annars då? jo, fått tillbaka lite problem med gallan igen så ringt och bokat så jag får mer diklofenak? stavningen där... så om jag skulle få ont att jag kan ta det, helst hade jag nog velat göra ett ultraljud så man vet om där är något igen eller inte. menmen, nu ska jag steka lite burgare, gå och möta min man på stationen!

lots of love.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0