nu är det slut på veckan..

det är dags för fredags myyyyyyyyys!

äntligen är det fredag känner jag typ, och inte för att man längtar till helger annars utan enbart för att det är då andreaz är länge, man kan vara uppe länge på kvällarna som ett litet barn och bara vara.
igår var jag iallafall med mina finisar, cindie och matilda en riktig tjejkväll hade vi med filmmys, doppade frukt i choklad, och frossade i gottis. somnade tillsammans som små barn huller och buller i stora rummet. slog på storslaget på en stor super lyx frulle med pannkakor, frukostbullar, yoghurt och ALLT fanns på vår frukostbuffe.
ikväll har vi gottat oss med tacos jag och älsklingen, och om vi orkar hålla oss vakna så ska vi på bio tillsammans med matilda 23.55, förstår ni hur sent det är egentligen? höll på att somna sist vi var på bio, men vafan det är ju världspremiär av resident evil 5 och 3D, kan ju hoppas på extra mycket zombies och dödande så vi blir rädda och jävlar inte vågar somna, haha!
pusssss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0