1 dag, eller några timmar kvar.

sitter här hemma i soffan och funderar hela tiden på om det är något jag har glömt att packa ner.. känner mig stressad och en aning nervös. skönt att vi har ett stopp i malmö först så vi kan landa lite, och njuta av en skön kväll i Sverige och Malmö med pappa och syster m. fam där nere innan vi tar tåget till köpenhamn mitt i natten.
det är så mycket blandade känslor, det ska självklart bli så enormt kul och underbart att få åka iväg med min pojkvän helt själv, jag är ju faktiskt ganska så vuxen nu.. innan har jag alltid haft med mig pappa som haft hand om mitt pass, biljett osv.. nu är det jag som tar "pappa-rollen" nu ska jag ha hand om bådas pass, alla pengar, resebiljetten osv. kommer stoppa väskan innanför strumpbyxorna så ingen snor det.. haha!
var nere på apoteket innan och köpte en massa bra saker att ha med sig på resan, såhär välorganiserad jag är har jag fan aldrig varit i hela mitt liv, har helt seriöst tänkt på ALLT! saknas bara nål och tråd ifall jag skulle behöva sy en tå eller två, haha!
ska strax packa ner det allra sista så som schampo, tandbortse och sånt. och snart kommer andreaz hem då ska han få ta en snabb dusch sen springer vi till tåget, och som sagt njuter av de sista timmarna i kalla sverige! det roliga är också att vi ska ta på oss skinnjacka, och "sommarjacka" för att vi inte ska asa på stora vinterjackor och så har det blivit så kallt som -17 här i kära bromölla.. kunde inte planerat bättre gud?
hörs om en vecka.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0