10.44

åh, bara 45 minuter kvar av denna coachingen nu..
sen äntligen ska jag hem, jag och antonia har fixat en massa inför imorgon dagens äventyr också.
skriver tyvärr inte ut något nu med tanke på man vet aldrig vem som läser denna extremt populära bloggen.
men ser iallafall såååå sjukt fram emot imorgon.
ska mysa mycket med min pojkvän nu hela dagen, hem till mormor & morfar för att klippa dem, sen hem till hans mormor för att ge henne sin julklapp och förhoppningsvis fika på lite godsaker.
ska hem och packa allting så jag är väl förberedd sen, och älskade bästis blir 20år idag, så ska hem till henne på middag och sen sova där för att göra hennes dagar lite roligare och lite till det bättre.
grattis världens bästa vän, du är värld så mycket i världen! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0