måndagar är sämst

när man har pojkvän så är söndagar bäst, en hel dag och kväll att bara slappa med varandra, äta gott och mysa till tusen vilket vi gjorde igår också.
denna måndagen är dock sämst... speciellt när jag får sitta hemma och har tråkigt och bara längtar till han kommer hem och när han väl är hemma är han hemma i 20 minuter innan han ska iväg och träna och då får jag längta efter honom igen tills han är hemma vid åtta på kvällen, så drygt!
ska bli så skönt nu när vi kommer börja träna sh'baam då har vi ungefär samma tider.
nu längtar jag bara tills onsdag så vi kan påbörja vår resa som kommer bli så bäst i världen.
sitter hos cassandra nu och fördriver tiden lite iallafall och kommer sitta här tills det bara är en minut tills min pojkvän anländer till lägenheten så jag slipper vara själv. :) haha.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0